Başlık Tıklamalar
A new technique in fingertip defects including nail lost reverse dorsal fascial flap with skin graft compressed 946
Advantages of using volar vein repair in finger replantations 2224
Ağır hasarlı el yaralanmalarında tedavi sonuçlarının değerlendirmesi 3681
An anomalous course of the radial artery dissect rather than resect 3389
An easy way of harvesting olecranon bone graft 3505
Arthroscopic hemitrapeziectomy and suture button suspensionplasty 777
Artroskopik tamir yapılan triangular fibrokartilaj kompleks periferik (palmer tip1b) yırtıklarında erken dönem değerlendirme sonuçları 2253
Atypical presentation of tuberculous tenosynovitis of the hand 3451
Atypically localized glomus tumors 1673
Başparmak distal uç amputasyonlarında replantasyon uygulamalarının uzun dönem sonuçları 3277
Cilt ve cilt altı örtüsüne ait komplikasyonlar 639
Crossover replantation as a salvage procedure following bilateral transhumeral upper limb amputation 3520
Dengesiz intertrokanterik femur kırıklarının proksimal femoral çivi ile tedavisi sonrasında geç dönem radyografik komplikasyonlar ve bunların fonksiyonel sonuçlara etkileri 2441
Distal interfalangeal eklem distal falanks seviyesinde replantasyon sonuçları 5251
El bileği bölgesel anestezisi altında minimal insizyon ile karpal tünel sendromu gevşetme operasyonu sonuçları 3271
El ve el bileği yerleşimli sinovyal tüberküloz olgularında tedavi planı:üç olgu sunumu planı 2944
Epidemiological and histopathological analysis of soft tissue tumors of the hand 611
Etyolojik mekanizmalarının temelinde iş kazasına bağlı el yaralanmalarında alternatif bir sınıflama: İKEYES sınıflaması 4429
Evaluation of patients undergoing removal of glass fragments from hand injuries: A retrospective study. 3310
Extracorporeal Free Flap Perfusion Using Extracorporeal Membrane Oxygenation Device An Experimental Model 109
Flexor tenosynovitis due to tuberculosis in hand and wrist 1153
Geissler 2. ve 3. derece skafolunat interossöz bağ hasarlanmalarında artroskopik dorsal kapsüloligamentöz onarım sonuçları 4933
Harvesting olecranon bone graft in adults by using bone 1180
Heterotopic replantations in mutilating hand injuries 3381
How to prevent the avulsed soft tissues from wrapping around the K-wire 2665
Implementation of locking compression plate together with intramedullary fibular graft in atrophic type humeral nonunions 5879
Intramedullary venous drainage system for distal 1705
Isolated intraneural schwannoma of the median nerve 3850
Konservatif tedavi uygulanan plato tibia kırıklarında radyolojik ve fonksiyonel sonuçlar uyumlu mudur? 3959
Olecranon bone graft: Revisited 3842
Parmak replantasyonlarında rehabilitasyon uygulamalarımız ve fonksiyonel sonuçlarımız 2952
Parmak ucu ampütasyonlarda replantasyon tekniği 3622
Perforator artery repair in revascularization of extremity degloving injuries 123
Plate fixation in the treatment of complex forearm open fractures 1785
Pott hastalığı 3811
Rehabilitation after successful finger replantation 1679
Results of carpal tunnel decompression operations with minimal incision under regional anesthesia of the wrist 1124
Results of open reduction and plate osteosynthesis in comminuted fracture of the olecranon 3567
Results of the 4-5 ECA vascularized pedicle bone grafting in avascular pseudoarthroses of the scaphoid proximal pole 177
ReTreatment of nonunion of the distal phalanx with olecranon bonegraft 2850
Sensory outcomes of fingertip replantations without nerve repair 3303
Sinovyal tüberkülozda genel prensipler; tanı ve tedavi yaklaşımları 2103
Sporcularda el bileği yaralanması 587
Surgical treatment of subungual glomus tumors 861
Synovial chondromatosis of the metacarpophalangeal joint of the ring finger 1459
Technical tips in distal finger replantations 1781
Tenar çekiç sendromu 3875
The function and the strength of the thumb is not affected when the extensor pollicis longus tendon is left out of the extensor retinaculum 2119
Treatment of bony Mallet finger using threaded Kirschner wire 1734
Treatment of nonunions of the distal phalanx with olecranon bone graft 3336
Triangular fibrokartilaj kompleks hasarlanmaları tanı ve tedavisi;ön klinik çalışma 4407
Triangular fibrokartilaj kompleks periferik (Palmer tip 1B) yırtıklarında artroskopik tamir sonuçları 5242
Two suture fish-mouth end to side microvascular anastomosis with fibrin glue 3351
Yüzük parmağı metakarpofalangeal ekleminde sinovyal kondromatozis: Olgu sunumu. 4014

El,El bileği, el bileği kırıkları,scafoid kırığı, kienböck hastalığı, geçmeyen el bileği ağrıları, Artroskopi, önkol kırıkları, çocuk kırıkları , yaşlılarda kırık tedavisi , Diz ağrısı ,diz artoskopisi, menüsküs, diz protezi, protez ,kalça protezi, omuz çıkığı, Omuz ağrısı, Omuz artroskopisi, Ayak bileği kırıkları, ayak bileği artroskopisi, halluks valgus, dirsek ağrısı, dirsek kırıkları,omuz kırıkları, sinir yaralanması, kalça kırığı , bacak kırığı, romatizma, kireçlenme, boyunda eğrilik, boyun ağrısı, ortopedik ayakkabı, ortopedik ortez protez, ortopedi,ortopedi travmatoloji, ortopedi doktoru, ortopedi nedir, kırık çeşitleri, kırık çıkıkta ilk yardım, kemik erimesi, kemik ağrısı,çıkık , burkulma , incinme , kemik hastalıkları, ganglion, karpal tünel, sinir sıkışması, tetik parmak, hareket kısıtlılığı, bel ağrısı, boyun ağrısı

sunular videolar elcerrahicom