Başlık Tıklamalar
A new technique in fingertip defects including nail lost reverse dorsal fascial flap with skin graft compressed 546
Advantages of using volar vein repair in finger replantations 1953
Ağır hasarlı el yaralanmalarında tedavi sonuçlarının değerlendirmesi 3387
An anomalous course of the radial artery dissect rather than resect 3024
An easy way of harvesting olecranon bone graft 3135
Arthroscopic hemitrapeziectomy and suture button suspensionplasty 375
Artroskopik tamir yapılan triangular fibrokartilaj kompleks periferik (palmer tip1b) yırtıklarında erken dönem değerlendirme sonuçları 1932
Atypical presentation of tuberculous tenosynovitis of the hand 3218
Atypically localized glomus tumors 1382
Başparmak distal uç amputasyonlarında replantasyon uygulamalarının uzun dönem sonuçları 2975
Cilt ve cilt altı örtüsüne ait komplikasyonlar 316
Crossover replantation as a salvage procedure following bilateral transhumeral upper limb amputation 3200
Dengesiz intertrokanterik femur kırıklarının proksimal femoral çivi ile tedavisi sonrasında geç dönem radyografik komplikasyonlar ve bunların fonksiyonel sonuçlara etkileri 2117
Distal interfalangeal eklem distal falanks seviyesinde replantasyon sonuçları 4807
El bileği bölgesel anestezisi altında minimal insizyon ile karpal tünel sendromu gevşetme operasyonu sonuçları 3000
El ve el bileği yerleşimli sinovyal tüberküloz olgularında tedavi planı:üç olgu sunumu planı 2637
Epidemiological and histopathological analysis of soft tissue tumors of the hand 339
Etyolojik mekanizmalarının temelinde iş kazasına bağlı el yaralanmalarında alternatif bir sınıflama: İKEYES sınıflaması 3737
Evaluation of patients undergoing removal of glass fragments from hand injuries: A retrospective study. 3038
Flexor tenosynovitis due to tuberculosis in hand and wrist 918
Geissler 2. ve 3. derece skafolunat interossöz bağ hasarlanmalarında artroskopik dorsal kapsüloligamentöz onarım sonuçları 4239
Harvesting olecranon bone graft in adults by using bone 937
Heterotopic replantations in mutilating hand injuries 3098
How to prevent the avulsed soft tissues from wrapping around the K-wire 2373
Implementation of locking compression plate together with intramedullary fibular graft in atrophic type humeral nonunions 5055
Intramedullary venous drainage system for distal 1400
Isolated intraneural schwannoma of the median nerve 3411
Konservatif tedavi uygulanan plato tibia kırıklarında radyolojik ve fonksiyonel sonuçlar uyumlu mudur? 3546
Olecranon bone graft: Revisited 3570
Parmak replantasyonlarında rehabilitasyon uygulamalarımız ve fonksiyonel sonuçlarımız 2674
Parmak ucu ampütasyonlarda replantasyon tekniği 3280
Plate fixation in the treatment of complex forearm open fractures 1448
Pott hastalığı 3468
Rehabilitation after successful finger replantation 1359
Results of carpal tunnel decompression operations with minimal incision under regional anesthesia of the wrist 871
Results of open reduction and plate osteosynthesis in comminuted fracture of the olecranon 3246
ReTreatment of nonunion of the distal phalanx with olecranon bonegraft 2582
Sensory outcomes of fingertip replantations without nerve repair 3017
Sinovyal tüberkülozda genel prensipler; tanı ve tedavi yaklaşımları 1807
Sporcularda el bileği yaralanması 297
Surgical treatment of subungual glomus tumors 637
Synovial chondromatosis of the metacarpophalangeal joint of the ring finger 1235
Technical tips in distal finger replantations 945
Tenar çekiç sendromu 3584
The function and the strength of the thumb is not affected when the extensor pollicis longus tendon is left out of the extensor retinaculum 1646
Treatment of bony Mallet finger using threaded Kirschner wire 1414
Treatment of nonunions of the distal phalanx with olecranon bone graft 3082
Triangular fibrokartilaj kompleks hasarlanmaları tanı ve tedavisi;ön klinik çalışma 4031
Triangular fibrokartilaj kompleks periferik (Palmer tip 1B) yırtıklarında artroskopik tamir sonuçları 4489
Two suture fish-mouth end to side microvascular anastomosis with fibrin glue 3133
Yüzük parmağı metakarpofalangeal ekleminde sinovyal kondromatozis: Olgu sunumu. 3619

El,El bileği, el bileği kırıkları,scafoid kırığı, kienböck hastalığı, geçmeyen el bileği ağrıları, Artroskopi, önkol kırıkları, çocuk kırıkları , yaşlılarda kırık tedavisi , Diz ağrısı ,diz artoskopisi, menüsküs, diz protezi, protez ,kalça protezi, omuz çıkığı, Omuz ağrısı, Omuz artroskopisi, Ayak bileği kırıkları, ayak bileği artroskopisi, halluks valgus, dirsek ağrısı, dirsek kırıkları,omuz kırıkları, sinir yaralanması, kalça kırığı , bacak kırığı, romatizma, kireçlenme, boyunda eğrilik, boyun ağrısı, ortopedik ayakkabı, ortopedik ortez protez, ortopedi,ortopedi travmatoloji, ortopedi doktoru, ortopedi nedir, kırık çeşitleri, kırık çıkıkta ilk yardım, kemik erimesi, kemik ağrısı,çıkık , burkulma , incinme , kemik hastalıkları, ganglion, karpal tünel, sinir sıkışması, tetik parmak, hareket kısıtlılığı, bel ağrısı, boyun ağrısı

sunular videolar elcerrahicom

AmbulanceGIF-ortopedi