Başlık Tıklamalar
A new technique in fingertip defects including nail lost reverse dorsal fascial flap with skin graft compressed 690
Advantages of using volar vein repair in finger replantations 2067
Ağır hasarlı el yaralanmalarında tedavi sonuçlarının değerlendirmesi 3517
An anomalous course of the radial artery dissect rather than resect 3231
An easy way of harvesting olecranon bone graft 3312
Arthroscopic hemitrapeziectomy and suture button suspensionplasty 546
Artroskopik tamir yapılan triangular fibrokartilaj kompleks periferik (palmer tip1b) yırtıklarında erken dönem değerlendirme sonuçları 2090
Atypical presentation of tuberculous tenosynovitis of the hand 3324
Atypically localized glomus tumors 1517
Başparmak distal uç amputasyonlarında replantasyon uygulamalarının uzun dönem sonuçları 3120
Cilt ve cilt altı örtüsüne ait komplikasyonlar 443
Crossover replantation as a salvage procedure following bilateral transhumeral upper limb amputation 3341
Dengesiz intertrokanterik femur kırıklarının proksimal femoral çivi ile tedavisi sonrasında geç dönem radyografik komplikasyonlar ve bunların fonksiyonel sonuçlara etkileri 2267
Distal interfalangeal eklem distal falanks seviyesinde replantasyon sonuçları 4996
El bileği bölgesel anestezisi altında minimal insizyon ile karpal tünel sendromu gevşetme operasyonu sonuçları 3105
El ve el bileği yerleşimli sinovyal tüberküloz olgularında tedavi planı:üç olgu sunumu planı 2778
Epidemiological and histopathological analysis of soft tissue tumors of the hand 431
Etyolojik mekanizmalarının temelinde iş kazasına bağlı el yaralanmalarında alternatif bir sınıflama: İKEYES sınıflaması 4089
Evaluation of patients undergoing removal of glass fragments from hand injuries: A retrospective study. 3168
Extracorporeal Free Flap Perfusion Using Extracorporeal Membrane Oxygenation Device An Experimental Model 25
Flexor tenosynovitis due to tuberculosis in hand and wrist 1014
Geissler 2. ve 3. derece skafolunat interossöz bağ hasarlanmalarında artroskopik dorsal kapsüloligamentöz onarım sonuçları 4581
Harvesting olecranon bone graft in adults by using bone 1039
Heterotopic replantations in mutilating hand injuries 3207
How to prevent the avulsed soft tissues from wrapping around the K-wire 2509
Implementation of locking compression plate together with intramedullary fibular graft in atrophic type humeral nonunions 5446
Intramedullary venous drainage system for distal 1500
Isolated intraneural schwannoma of the median nerve 3632
Konservatif tedavi uygulanan plato tibia kırıklarında radyolojik ve fonksiyonel sonuçlar uyumlu mudur? 3728
Olecranon bone graft: Revisited 3696
Parmak replantasyonlarında rehabilitasyon uygulamalarımız ve fonksiyonel sonuçlarımız 2772
Parmak ucu ampütasyonlarda replantasyon tekniği 3407
Perforator artery repair in revascularization of extremity degloving injuries 20
Plate fixation in the treatment of complex forearm open fractures 1567
Pott hastalığı 3615
Rehabilitation after successful finger replantation 1480
Results of carpal tunnel decompression operations with minimal incision under regional anesthesia of the wrist 978
Results of open reduction and plate osteosynthesis in comminuted fracture of the olecranon 3386
Results of the 4-5 ECA vascularized pedicle bone grafting in avascular pseudoarthroses of the scaphoid proximal pole 39
ReTreatment of nonunion of the distal phalanx with olecranon bonegraft 2680
Sensory outcomes of fingertip replantations without nerve repair 3157
Sinovyal tüberkülozda genel prensipler; tanı ve tedavi yaklaşımları 1937
Sporcularda el bileği yaralanması 391
Surgical treatment of subungual glomus tumors 754
Synovial chondromatosis of the metacarpophalangeal joint of the ring finger 1344
Technical tips in distal finger replantations 1353
Tenar çekiç sendromu 3715
The function and the strength of the thumb is not affected when the extensor pollicis longus tendon is left out of the extensor retinaculum 1955
Treatment of bony Mallet finger using threaded Kirschner wire 1552
Treatment of nonunions of the distal phalanx with olecranon bone graft 3191
Triangular fibrokartilaj kompleks hasarlanmaları tanı ve tedavisi;ön klinik çalışma 4190
Triangular fibrokartilaj kompleks periferik (Palmer tip 1B) yırtıklarında artroskopik tamir sonuçları 4849
Two suture fish-mouth end to side microvascular anastomosis with fibrin glue 3229
Yüzük parmağı metakarpofalangeal ekleminde sinovyal kondromatozis: Olgu sunumu. 3779

El,El bileği, el bileği kırıkları,scafoid kırığı, kienböck hastalığı, geçmeyen el bileği ağrıları, Artroskopi, önkol kırıkları, çocuk kırıkları , yaşlılarda kırık tedavisi , Diz ağrısı ,diz artoskopisi, menüsküs, diz protezi, protez ,kalça protezi, omuz çıkığı, Omuz ağrısı, Omuz artroskopisi, Ayak bileği kırıkları, ayak bileği artroskopisi, halluks valgus, dirsek ağrısı, dirsek kırıkları,omuz kırıkları, sinir yaralanması, kalça kırığı , bacak kırığı, romatizma, kireçlenme, boyunda eğrilik, boyun ağrısı, ortopedik ayakkabı, ortopedik ortez protez, ortopedi,ortopedi travmatoloji, ortopedi doktoru, ortopedi nedir, kırık çeşitleri, kırık çıkıkta ilk yardım, kemik erimesi, kemik ağrısı,çıkık , burkulma , incinme , kemik hastalıkları, ganglion, karpal tünel, sinir sıkışması, tetik parmak, hareket kısıtlılığı, bel ağrısı, boyun ağrısı

sunular videolar elcerrahicom

Bookmaker review site http://wbetting.co.uk/ for William Hill