Başlık Tıklamalar
A new technique in fingertip defects including nail lost reverse dorsal fascial flap with skin graft compressed 393
Advantages of using volar vein repair in finger replantations 1874
Ağır hasarlı el yaralanmalarında tedavi sonuçlarının değerlendirmesi 3260
An anomalous course of the radial artery dissect rather than resect 2857
An easy way of harvesting olecranon bone graft 2992
Arthroscopic hemitrapeziectomy and suture button suspensionplasty 231
Artroskopik tamir yapılan triangular fibrokartilaj kompleks periferik (palmer tip1b) yırtıklarında erken dönem değerlendirme sonuçları 1869
Atypical presentation of tuberculous tenosynovitis of the hand 3116
Atypically localized glomus tumors 1290
Başparmak distal uç amputasyonlarında replantasyon uygulamalarının uzun dönem sonuçları 2870
Cilt ve cilt altı örtüsüne ait komplikasyonlar 212
Crossover replantation as a salvage procedure following bilateral transhumeral upper limb amputation 3072
Dengesiz intertrokanterik femur kırıklarının proksimal femoral çivi ile tedavisi sonrasında geç dönem radyografik komplikasyonlar ve bunların fonksiyonel sonuçlara etkileri 2003
Distal interfalangeal eklem distal falanks seviyesinde replantasyon sonuçları 4649
El bileği bölgesel anestezisi altında minimal insizyon ile karpal tünel sendromu gevşetme operasyonu sonuçları 2874
El ve el bileği yerleşimli sinovyal tüberküloz olgularında tedavi planı:üç olgu sunumu planı 2508
Epidemiological and histopathological analysis of soft tissue tumors of the hand 239
Etyolojik mekanizmalarının temelinde iş kazasına bağlı el yaralanmalarında alternatif bir sınıflama: İKEYES sınıflaması 3373
Evaluation of patients undergoing removal of glass fragments from hand injuries: A retrospective study. 2918
Flexor tenosynovitis due to tuberculosis in hand and wrist 822
Geissler 2. ve 3. derece skafolunat interossöz bağ hasarlanmalarında artroskopik dorsal kapsüloligamentöz onarım sonuçları 4060
Harvesting olecranon bone graft in adults by using bone 834
Heterotopic replantations in mutilating hand injuries 2984
How to prevent the avulsed soft tissues from wrapping around the K-wire 2307
Implementation of locking compression plate together with intramedullary fibular graft in atrophic type humeral nonunions 4817
Intramedullary venous drainage system for distal 1241
Isolated intraneural schwannoma of the median nerve 3241
Konservatif tedavi uygulanan plato tibia kırıklarında radyolojik ve fonksiyonel sonuçlar uyumlu mudur? 3421
Olecranon bone graft: Revisited 3391
Parmak replantasyonlarında rehabilitasyon uygulamalarımız ve fonksiyonel sonuçlarımız 2543
Parmak ucu ampütasyonlarda replantasyon tekniği 3123
Plate fixation in the treatment of complex forearm open fractures 1304
Pott hastalığı 3297
Rehabilitation after successful finger replantation 1240
Results of carpal tunnel decompression operations with minimal incision under regional anesthesia of the wrist 776
Results of open reduction and plate osteosynthesis in comminuted fracture of the olecranon 3102
ReTreatment of nonunion of the distal phalanx with olecranon bonegraft 2452
Sensory outcomes of fingertip replantations without nerve repair 2890
Sinovyal tüberkülozda genel prensipler; tanı ve tedavi yaklaşımları 1738
Sporcularda el bileği yaralanması 206
Surgical treatment of subungual glomus tumors 580
Synovial chondromatosis of the metacarpophalangeal joint of the ring finger 1159
Technical tips in distal finger replantations 560
Tenar çekiç sendromu 3461
The function and the strength of the thumb is not affected when the extensor pollicis longus tendon is left out of the extensor retinaculum 1430
Treatment of bony Mallet finger using threaded Kirschner wire 1293
Treatment of nonunions of the distal phalanx with olecranon bone graft 2946
Triangular fibrokartilaj kompleks hasarlanmaları tanı ve tedavisi;ön klinik çalışma 3847
Triangular fibrokartilaj kompleks periferik (Palmer tip 1B) yırtıklarında artroskopik tamir sonuçları 4268
Two suture fish-mouth end to side microvascular anastomosis with fibrin glue 3000
Yüzük parmağı metakarpofalangeal ekleminde sinovyal kondromatozis: Olgu sunumu. 3454

El,El bileği, el bileği kırıkları,scafoid kırığı, kienböck hastalığı, geçmeyen el bileği ağrıları, Artroskopi, önkol kırıkları, çocuk kırıkları , yaşlılarda kırık tedavisi , Diz ağrısı ,diz artoskopisi, menüsküs, diz protezi, protez ,kalça protezi, omuz çıkığı, Omuz ağrısı, Omuz artroskopisi, Ayak bileği kırıkları, ayak bileği artroskopisi, halluks valgus, dirsek ağrısı, dirsek kırıkları,omuz kırıkları, sinir yaralanması, kalça kırığı , bacak kırığı, romatizma, kireçlenme, boyunda eğrilik, boyun ağrısı, ortopedik ayakkabı, ortopedik ortez protez, ortopedi,ortopedi travmatoloji, ortopedi doktoru, ortopedi nedir, kırık çeşitleri, kırık çıkıkta ilk yardım, kemik erimesi, kemik ağrısı,çıkık , burkulma , incinme , kemik hastalıkları, ganglion, karpal tünel, sinir sıkışması, tetik parmak, hareket kısıtlılığı, bel ağrısı, boyun ağrısı

sunular videolar elcerrahicom

AmbulanceGIF-ortopedi