Başlık Tıklamalar
A new technique in fingertip defects including nail lost reverse dorsal fascial flap with skin graft compressed 613
Advantages of using volar vein repair in finger replantations 1997
Ağır hasarlı el yaralanmalarında tedavi sonuçlarının değerlendirmesi 3441
An anomalous course of the radial artery dissect rather than resect 3153
An easy way of harvesting olecranon bone graft 3231
Arthroscopic hemitrapeziectomy and suture button suspensionplasty 467
Artroskopik tamir yapılan triangular fibrokartilaj kompleks periferik (palmer tip1b) yırtıklarında erken dönem değerlendirme sonuçları 1982
Atypical presentation of tuberculous tenosynovitis of the hand 3263
Atypically localized glomus tumors 1450
Başparmak distal uç amputasyonlarında replantasyon uygulamalarının uzun dönem sonuçları 3047
Cilt ve cilt altı örtüsüne ait komplikasyonlar 376
Crossover replantation as a salvage procedure following bilateral transhumeral upper limb amputation 3271
Dengesiz intertrokanterik femur kırıklarının proksimal femoral çivi ile tedavisi sonrasında geç dönem radyografik komplikasyonlar ve bunların fonksiyonel sonuçlara etkileri 2186
Distal interfalangeal eklem distal falanks seviyesinde replantasyon sonuçları 4878
El bileği bölgesel anestezisi altında minimal insizyon ile karpal tünel sendromu gevşetme operasyonu sonuçları 3047
El ve el bileği yerleşimli sinovyal tüberküloz olgularında tedavi planı:üç olgu sunumu planı 2703
Epidemiological and histopathological analysis of soft tissue tumors of the hand 378
Etyolojik mekanizmalarının temelinde iş kazasına bağlı el yaralanmalarında alternatif bir sınıflama: İKEYES sınıflaması 4018
Evaluation of patients undergoing removal of glass fragments from hand injuries: A retrospective study. 3097
Flexor tenosynovitis due to tuberculosis in hand and wrist 959
Geissler 2. ve 3. derece skafolunat interossöz bağ hasarlanmalarında artroskopik dorsal kapsüloligamentöz onarım sonuçları 4375
Harvesting olecranon bone graft in adults by using bone 984
Heterotopic replantations in mutilating hand injuries 3142
How to prevent the avulsed soft tissues from wrapping around the K-wire 2418
Implementation of locking compression plate together with intramedullary fibular graft in atrophic type humeral nonunions 5205
Intramedullary venous drainage system for distal 1445
Isolated intraneural schwannoma of the median nerve 3557
Konservatif tedavi uygulanan plato tibia kırıklarında radyolojik ve fonksiyonel sonuçlar uyumlu mudur? 3620
Olecranon bone graft: Revisited 3624
Parmak replantasyonlarında rehabilitasyon uygulamalarımız ve fonksiyonel sonuçlarımız 2719
Parmak ucu ampütasyonlarda replantasyon tekniği 3332
Plate fixation in the treatment of complex forearm open fractures 1508
Pott hastalığı 3530
Rehabilitation after successful finger replantation 1409
Results of carpal tunnel decompression operations with minimal incision under regional anesthesia of the wrist 923
Results of open reduction and plate osteosynthesis in comminuted fracture of the olecranon 3295
ReTreatment of nonunion of the distal phalanx with olecranon bonegraft 2627
Sensory outcomes of fingertip replantations without nerve repair 3078
Sinovyal tüberkülozda genel prensipler; tanı ve tedavi yaklaşımları 1859
Sporcularda el bileği yaralanması 333
Surgical treatment of subungual glomus tumors 695
Synovial chondromatosis of the metacarpophalangeal joint of the ring finger 1281
Technical tips in distal finger replantations 1281
Tenar çekiç sendromu 3648
The function and the strength of the thumb is not affected when the extensor pollicis longus tendon is left out of the extensor retinaculum 1853
Treatment of bony Mallet finger using threaded Kirschner wire 1478
Treatment of nonunions of the distal phalanx with olecranon bone graft 3131
Triangular fibrokartilaj kompleks hasarlanmaları tanı ve tedavisi;ön klinik çalışma 4098
Triangular fibrokartilaj kompleks periferik (Palmer tip 1B) yırtıklarında artroskopik tamir sonuçları 4639
Two suture fish-mouth end to side microvascular anastomosis with fibrin glue 3179
Yüzük parmağı metakarpofalangeal ekleminde sinovyal kondromatozis: Olgu sunumu. 3695

El,El bileği, el bileği kırıkları,scafoid kırığı, kienböck hastalığı, geçmeyen el bileği ağrıları, Artroskopi, önkol kırıkları, çocuk kırıkları , yaşlılarda kırık tedavisi , Diz ağrısı ,diz artoskopisi, menüsküs, diz protezi, protez ,kalça protezi, omuz çıkığı, Omuz ağrısı, Omuz artroskopisi, Ayak bileği kırıkları, ayak bileği artroskopisi, halluks valgus, dirsek ağrısı, dirsek kırıkları,omuz kırıkları, sinir yaralanması, kalça kırığı , bacak kırığı, romatizma, kireçlenme, boyunda eğrilik, boyun ağrısı, ortopedik ayakkabı, ortopedik ortez protez, ortopedi,ortopedi travmatoloji, ortopedi doktoru, ortopedi nedir, kırık çeşitleri, kırık çıkıkta ilk yardım, kemik erimesi, kemik ağrısı,çıkık , burkulma , incinme , kemik hastalıkları, ganglion, karpal tünel, sinir sıkışması, tetik parmak, hareket kısıtlılığı, bel ağrısı, boyun ağrısı

sunular videolar elcerrahicom

Bookmaker review site http://wbetting.co.uk/ for William Hill