Başlık Tıklamalar
Ağır hasarlı el yaralanmalarında tedavi sonuçlarının değerlendirmesi 1647
An anomalous course of the radial arteryDissect rather than resect 1338
An easy way of harvesting olecranon bone graft 1462
Artroskopik tamir yapılan triangular fibrokartilaj kompleks periferik (palmer tip1b) yırtıklarında erken dönem değerlendirme sonuçları 1294
Atypical presentation of tuberculous tenosynovitis of the hand 1391
Atypically localized glomus tumors 239
Başparmak distal uç amputasyonlarında replantasyon uygulamalarının uzun dönem sonuçları 1287
Crossover replantation as a salvage procedure following bilateral transhumeral upper limb amputation 1437
Dengesiz intertrokanterik femur kırıklarının proksimal femoral çivi ile tedavisi sonrasında geç dönem radyografik komplikasyonlar ve bunların fonksiyonel sonuçlara etkileri 1221
Distal interfalangeal eklem distal falanks seviyesinde replantasyon sonuçları 2879
El bileği bölgesel anestezisi altında minimal insizyon ile karpal tünel sendromu gevşetme operasyonu sonuçları 1478
El ve el bileği yerleşimli sinovyal tüberküloz olgularında tedavi planı:üç olgu sunumu planı 1411
Etyolojik mekanizmalarının temelinde iş kazasına bağlı el yaralanmalarında alternatif bir sınıflama: İKEYES sınıflaması 1643
Evaluation of patients undergoing removal of glass fragments from hand injuries: A retrospective study. 1301
Flexor Tenosynovitis Due to Tuberculosis in Hand and Wrist 76
Geissler 2. ve 3. derece skafolunat interossöz bağ hasarlanmalarında artroskopik dorsal kapsüloligamentöz onarım sonuçları 2642
Harvesting olecranon bone graft in adults by using bone 79
Heterotopic replantations in mutilating hand injuries 1473
How to prevent the avulsed soft tissues from wrapping around the K-wire 1318
Implementation of locking compression plate together with intramedullary fibular graft in atrophic type humeral nonunions 3017
Intramedullary Venous Drainage System for Distal 171
Isolated intraneural schwannoma of the median nerve 1551
Konservatif tedavi uygulanan plato tibia kırıklarında radyolojik ve fonksiyonel sonuçlar uyumlu mudur? 1741
Olecranon Bone Graft: Revisited 1581
Parmak replantasyonlarında rehabilitasyon uygulamalarımız ve fonksiyonel sonuçlarımız 1423
Parmak ucu ampütasyonlarda replantasyon tekniği 1430
Plate fixation in the treatment of complex forearm open fractures 262
Pott Hastalığı 1570
Rehabilitation after successful finger replantation 154
Results of carpal tunnel decompression operations with minimal incision under regional anesthesia of the wrist 72
Results of open reduction and plate osteosynthesis in comminuted fracture of the olecranon 1427
ReTreatment of nonunion of the distal phalanx with olecranon bonegraft 1387
Sensory outcomes of fingertip replantations without nerve repair 1348
Sinovyal tüberkülozda genel prensipler; tanı ve tedavi yaklaşımları 1219
Surgical treatment of subungual glomus tumors 103
Synovial chondromatosis of the metacarpophalangeal joint of the ring finger 165
Tenar çekiç sendromu 1646
The function and the strength of the thumb is not affected when the extensor pollicis longus tendon is left out of the extensor retinaculum 234
Treatment of bony Mallet finger using threaded Kirschner wire 205
Treatment of nonunions of the distal phalanx with olecranon bone graft 1429
Triangular fibrokartilaj kompleks hasarlanmaları tanı ve tedavisi;ön klinik çalışma 2007
Triangular fibrokartilaj kompleks periferik (Palmer tip 1B) yırtıklarında artroskopik tamir sonuçları 2491
Two-Suture Fish-Mouth End-to-Side Microvascular Anastomosis With Fibrin Glue 1556
Yüzük parmağı metakarpofalangeal ekleminde sinovyal kondromatozis: Olgu sunumu. 1738

El,El bileği, el bileği kırıkları,scafoid kırığı, kienböck hastalığı, geçmeyen el bileği ağrıları, Artroskopi, önkol kırıkları, çocuk kırıkları , yaşlılarda kırık tedavisi , Diz ağrısı ,diz artoskopisi, menüsküs, diz protezi, protez ,kalça protezi, omuz çıkığı, Omuz ağrısı, Omuz artroskopisi, Ayak bileği kırıkları, ayak bileği artroskopisi, halluks valgus, dirsek ağrısı, dirsek kırıkları,omuz kırıkları, sinir yaralanması, kalça kırığı , bacak kırığı, romatizma, kireçlenme, boyunda eğrilik, boyun ağrısı, ortopedik ayakkabı, ortopedik ortez protez, ortopedi,ortopedi travmatoloji, ortopedi doktoru, ortopedi nedir, kırık çeşitleri, kırık çıkıkta ilk yardım, kemik erimesi, kemik ağrısı,çıkık , burkulma , incinme , kemik hastalıkları, ganglion, karpal tünel, sinir sıkışması, tetik parmak, hareket kısıtlılığı, bel ağrısı, boyun ağrısı,

sunular
videolar