Başlık Tıklamalar
Ağır hasarlı el yaralanmalarında tedavi sonuçlarının değerlendirmesi 1999
An anomalous course of the radial arteryDissect rather than resect 1668
An easy way of harvesting olecranon bone graft 1893
Artroskopik tamir yapılan triangular fibrokartilaj kompleks periferik (palmer tip1b) yırtıklarında erken dönem değerlendirme sonuçları 1461
Atypical presentation of tuberculous tenosynovitis of the hand 1833
Atypically localized glomus tumors 528
Başparmak distal uç amputasyonlarında replantasyon uygulamalarının uzun dönem sonuçları 1717
Crossover replantation as a salvage procedure following bilateral transhumeral upper limb amputation 1887
Dengesiz intertrokanterik femur kırıklarının proksimal femoral çivi ile tedavisi sonrasında geç dönem radyografik komplikasyonlar ve bunların fonksiyonel sonuçlara etkileri 1368
Distal interfalangeal eklem distal falanks seviyesinde replantasyon sonuçları 3347
El bileği bölgesel anestezisi altında minimal insizyon ile karpal tünel sendromu gevşetme operasyonu sonuçları 1858
El ve el bileği yerleşimli sinovyal tüberküloz olgularında tedavi planı:üç olgu sunumu planı 1702
Etyolojik mekanizmalarının temelinde iş kazasına bağlı el yaralanmalarında alternatif bir sınıflama: İKEYES sınıflaması 2026
Evaluation of patients undergoing removal of glass fragments from hand injuries: A retrospective study. 1713
Flexor Tenosynovitis Due to Tuberculosis in Hand and Wrist 236
Geissler 2. ve 3. derece skafolunat interossöz bağ hasarlanmalarında artroskopik dorsal kapsüloligamentöz onarım sonuçları 2975
Harvesting olecranon bone graft in adults by using bone 235
Heterotopic replantations in mutilating hand injuries 1855
How to prevent the avulsed soft tissues from wrapping around the K-wire 1606
Implementation of locking compression plate together with intramedullary fibular graft in atrophic type humeral nonunions 3452
Intramedullary Venous Drainage System for Distal 471
Isolated intraneural schwannoma of the median nerve 1984
Konservatif tedavi uygulanan plato tibia kırıklarında radyolojik ve fonksiyonel sonuçlar uyumlu mudur? 2164
Olecranon Bone Graft: Revisited 2038
Parmak replantasyonlarında rehabilitasyon uygulamalarımız ve fonksiyonel sonuçlarımız 1623
Parmak ucu ampütasyonlarda replantasyon tekniği 1847
Plate fixation in the treatment of complex forearm open fractures 488
Pott Hastalığı 1927
Rehabilitation after successful finger replantation 437
Results of carpal tunnel decompression operations with minimal incision under regional anesthesia of the wrist 209
Results of open reduction and plate osteosynthesis in comminuted fracture of the olecranon 1845
ReTreatment of nonunion of the distal phalanx with olecranon bonegraft 1687
Sensory outcomes of fingertip replantations without nerve repair 1781
Sinovyal tüberkülozda genel prensipler; tanı ve tedavi yaklaşımları 1384
Surgical treatment of subungual glomus tumors 245
Synovial chondromatosis of the metacarpophalangeal joint of the ring finger 425
Tenar çekiç sendromu 2083
The function and the strength of the thumb is not affected when the extensor pollicis longus tendon is left out of the extensor retinaculum 438
Treatment of bony Mallet finger using threaded Kirschner wire 494
Treatment of nonunions of the distal phalanx with olecranon bone graft 1859
Triangular fibrokartilaj kompleks hasarlanmaları tanı ve tedavisi;ön klinik çalışma 2418
Triangular fibrokartilaj kompleks periferik (Palmer tip 1B) yırtıklarında artroskopik tamir sonuçları 2872
Two-Suture Fish-Mouth End-to-Side Microvascular Anastomosis With Fibrin Glue 1931
Yüzük parmağı metakarpofalangeal ekleminde sinovyal kondromatozis: Olgu sunumu. 2187

El,El bileği, el bileği kırıkları,scafoid kırığı, kienböck hastalığı, geçmeyen el bileği ağrıları, Artroskopi, önkol kırıkları, çocuk kırıkları , yaşlılarda kırık tedavisi , Diz ağrısı ,diz artoskopisi, menüsküs, diz protezi, protez ,kalça protezi, omuz çıkığı, Omuz ağrısı, Omuz artroskopisi, Ayak bileği kırıkları, ayak bileği artroskopisi, halluks valgus, dirsek ağrısı, dirsek kırıkları,omuz kırıkları, sinir yaralanması, kalça kırığı , bacak kırığı, romatizma, kireçlenme, boyunda eğrilik, boyun ağrısı, ortopedik ayakkabı, ortopedik ortez protez, ortopedi,ortopedi travmatoloji, ortopedi doktoru, ortopedi nedir, kırık çeşitleri, kırık çıkıkta ilk yardım, kemik erimesi, kemik ağrısı,çıkık , burkulma , incinme , kemik hastalıkları, ganglion, karpal tünel, sinir sıkışması, tetik parmak, hareket kısıtlılığı, bel ağrısı, boyun ağrısı,

sunular
videolar