Başlık Tıklamalar
A new technique in fingertip defects including nail lost reverse dorsal fascial flap with skin graft compressed 151
Advantages of using volar vein repair in finger replantations 1707
Ağır hasarlı el yaralanmalarında tedavi sonuçlarının değerlendirmesi 2914
An anomalous course of the radial artery dissect rather than resect 2442
An easy way of harvesting olecranon bone graft 2639
Arthroscopic hemitrapeziectomy and suture button suspensionplasty in the treatment of first carpometacarpal joint eaton-littler stage 2-3 arthrosis-converted 25
Artroskopik tamir yapılan triangular fibrokartilaj kompleks periferik (palmer tip1b) yırtıklarında erken dönem değerlendirme sonuçları 1707
Atypical presentation of tuberculous tenosynovitis of the hand 2821
Atypically localized glomus tumors 1033
Başparmak distal uç amputasyonlarında replantasyon uygulamalarının uzun dönem sonuçları 2563
Cilt ve cilt altı örtüsüne ait komplikasyonlar 30
Crossover replantation as a salvage procedure following bilateral transhumeral upper limb amputation 2724
Dengesiz intertrokanterik femur kırıklarının proksimal femoral çivi ile tedavisi sonrasında geç dönem radyografik komplikasyonlar ve bunların fonksiyonel sonuçlara etkileri 1742
Distal interfalangeal eklem distal falanks seviyesinde replantasyon sonuçları 4228
El bileği bölgesel anestezisi altında minimal insizyon ile karpal tünel sendromu gevşetme operasyonu sonuçları 2569
El ve el bileği yerleşimli sinovyal tüberküloz olgularında tedavi planı:üç olgu sunumu planı 2244
Epidemiological and histopathological analysis of soft tissue tumors of the hand 53
Etyolojik mekanizmalarının temelinde iş kazasına bağlı el yaralanmalarında alternatif bir sınıflama: İKEYES sınıflaması 2817
Evaluation of patients undergoing removal of glass fragments from hand injuries: A retrospective study. 2591
Flexor tenosynovitis due to tuberculosis in hand and wrist 578
Geissler 2. ve 3. derece skafolunat interossöz bağ hasarlanmalarında artroskopik dorsal kapsüloligamentöz onarım sonuçları 3682
Harvesting olecranon bone graft in adults by using bone 636
Heterotopic replantations in mutilating hand injuries 2698
How to prevent the avulsed soft tissues from wrapping around the K-wire 2124
Implementation of locking compression plate together with intramedullary fibular graft in atrophic type humeral nonunions 4291
Intramedullary venous drainage system for distal 969
Isolated intraneural schwannoma of the median nerve 2821
Konservatif tedavi uygulanan plato tibia kırıklarında radyolojik ve fonksiyonel sonuçlar uyumlu mudur? 3102
Olecranon bone graft: Revisited 3001
Parmak replantasyonlarında rehabilitasyon uygulamalarımız ve fonksiyonel sonuçlarımız 2235
Parmak ucu ampütasyonlarda replantasyon tekniği 2720
Plate fixation in the treatment of complex forearm open fractures 994
Pott hastalığı 2829
Rehabilitation after successful finger replantation 983
Results of carpal tunnel decompression operations with minimal incision under regional anesthesia of the wrist 552
Results of open reduction and plate osteosynthesis in comminuted fracture of the olecranon 2753
ReTreatment of nonunion of the distal phalanx with olecranon bonegraft 2184
Sensory outcomes of fingertip replantations without nerve repair 2595
Sinovyal tüberkülozda genel prensipler; tanı ve tedavi yaklaşımları 1604
Sporcularda el bileği yaralanması 41
Surgical treatment of subungual glomus tumors 468
Synovial chondromatosis of the metacarpophalangeal joint of the ring finger 947
Technical tips in distal finger replantations 70
Tenar çekiç sendromu 3140
The function and the strength of the thumb is not affected when the extensor pollicis longus tendon is left out of the extensor retinaculum 1010
Treatment of bony Mallet finger using threaded Kirschner wire 1037
Treatment of nonunions of the distal phalanx with olecranon bone graft 2597
Triangular fibrokartilaj kompleks hasarlanmaları tanı ve tedavisi;ön klinik çalışma 3431
Triangular fibrokartilaj kompleks periferik (Palmer tip 1B) yırtıklarında artroskopik tamir sonuçları 3754
Two suture fish-mouth end to side microvascular anastomosis with fibrin glue 2684
Yüzük parmağı metakarpofalangeal ekleminde sinovyal kondromatozis: Olgu sunumu. 3083

El,El bileği, el bileği kırıkları,scafoid kırığı, kienböck hastalığı, geçmeyen el bileği ağrıları, Artroskopi, önkol kırıkları, çocuk kırıkları , yaşlılarda kırık tedavisi , Diz ağrısı ,diz artoskopisi, menüsküs, diz protezi, protez ,kalça protezi, omuz çıkığı, Omuz ağrısı, Omuz artroskopisi, Ayak bileği kırıkları, ayak bileği artroskopisi, halluks valgus, dirsek ağrısı, dirsek kırıkları,omuz kırıkları, sinir yaralanması, kalça kırığı , bacak kırığı, romatizma, kireçlenme, boyunda eğrilik, boyun ağrısı, ortopedik ayakkabı, ortopedik ortez protez, ortopedi,ortopedi travmatoloji, ortopedi doktoru, ortopedi nedir, kırık çeşitleri, kırık çıkıkta ilk yardım, kemik erimesi, kemik ağrısı,çıkık , burkulma , incinme , kemik hastalıkları, ganglion, karpal tünel, sinir sıkışması, tetik parmak, hareket kısıtlılığı, bel ağrısı, boyun ağrısı

sunular videolar elcerrahicom

AmbulanceGIF-ortopedi