Başlık Tıklamalar
A New Technique in Fingertip Defects Including Nail Lost Reverse Dorsal Fascial Flap With Skin Graft Compressed 106
Advantages of using volar vein repair in finger replantations 1657
Ağır hasarlı el yaralanmalarında tedavi sonuçlarının değerlendirmesi 2755
An anomalous course of the radial arteryDissect rather than resect 2307
An easy way of harvesting olecranon bone graft 2500
Artroskopik tamir yapılan triangular fibrokartilaj kompleks periferik (palmer tip1b) yırtıklarında erken dönem değerlendirme sonuçları 1659
Atypical presentation of tuberculous tenosynovitis of the hand 2693
Atypically localized glomus tumors 931
Başparmak distal uç amputasyonlarında replantasyon uygulamalarının uzun dönem sonuçları 2435
Crossover replantation as a salvage procedure following bilateral transhumeral upper limb amputation 2591
Dengesiz intertrokanterik femur kırıklarının proksimal femoral çivi ile tedavisi sonrasında geç dönem radyografik komplikasyonlar ve bunların fonksiyonel sonuçlara etkileri 1637
Distal interfalangeal eklem distal falanks seviyesinde replantasyon sonuçları 4050
El bileği bölgesel anestezisi altında minimal insizyon ile karpal tünel sendromu gevşetme operasyonu sonuçları 2447
El ve el bileği yerleşimli sinovyal tüberküloz olgularında tedavi planı:üç olgu sunumu planı 2132
Epidemiological and histopathological analysis of soft tissue tumors of the hand 8
Etyolojik mekanizmalarının temelinde iş kazasına bağlı el yaralanmalarında alternatif bir sınıflama: İKEYES sınıflaması 2674
Evaluation of patients undergoing removal of glass fragments from hand injuries: A retrospective study. 2448
Flexor Tenosynovitis Due to Tuberculosis in Hand and Wrist 488
Geissler 2. ve 3. derece skafolunat interossöz bağ hasarlanmalarında artroskopik dorsal kapsüloligamentöz onarım sonuçları 3547
Harvesting olecranon bone graft in adults by using bone 562
Heterotopic replantations in mutilating hand injuries 2573
How to prevent the avulsed soft tissues from wrapping around the K-wire 2028
Implementation of locking compression plate together with intramedullary fibular graft in atrophic type humeral nonunions 4121
Intramedullary Venous Drainage System for Distal 859
Isolated intraneural schwannoma of the median nerve 2691
Konservatif tedavi uygulanan plato tibia kırıklarında radyolojik ve fonksiyonel sonuçlar uyumlu mudur? 2942
Olecranon Bone Graft: Revisited 2849
Parmak replantasyonlarında rehabilitasyon uygulamalarımız ve fonksiyonel sonuçlarımız 2107
Parmak ucu ampütasyonlarda replantasyon tekniği 2562
Plate fixation in the treatment of complex forearm open fractures 905
Pott Hastalığı 2667
Rehabilitation after successful finger replantation 902
Results of carpal tunnel decompression operations with minimal incision under regional anesthesia of the wrist 459
Results of open reduction and plate osteosynthesis in comminuted fracture of the olecranon 2611
ReTreatment of nonunion of the distal phalanx with olecranon bonegraft 2091
Reverse flow anastomosis from end arterial arch for middle phalanx amputations of the fingers-compressed 6
Sensory outcomes of fingertip replantations without nerve repair 2459
Sinovyal tüberkülozda genel prensipler; tanı ve tedavi yaklaşımları 1561
Surgical treatment of subungual glomus tumors 419
Synovial chondromatosis of the metacarpophalangeal joint of the ring finger 849
Tenar çekiç sendromu 2981
The function and the strength of the thumb is not affected when the extensor pollicis longus tendon is left out of the extensor retinaculum 886
Treatment of bony Mallet finger using threaded Kirschner wire 931
Treatment of nonunions of the distal phalanx with olecranon bone graft 2477
Triangular fibrokartilaj kompleks hasarlanmaları tanı ve tedavisi;ön klinik çalışma 3271
Triangular fibrokartilaj kompleks periferik (Palmer tip 1B) yırtıklarında artroskopik tamir sonuçları 3543
Two-Suture Fish-Mouth End-to-Side Microvascular Anastomosis With Fibrin Glue 2555
Yüzük parmağı metakarpofalangeal ekleminde sinovyal kondromatozis: Olgu sunumu. 2946

El,El bileği, el bileği kırıkları,scafoid kırığı, kienböck hastalığı, geçmeyen el bileği ağrıları, Artroskopi, önkol kırıkları, çocuk kırıkları , yaşlılarda kırık tedavisi , Diz ağrısı ,diz artoskopisi, menüsküs, diz protezi, protez ,kalça protezi, omuz çıkığı, Omuz ağrısı, Omuz artroskopisi, Ayak bileği kırıkları, ayak bileği artroskopisi, halluks valgus, dirsek ağrısı, dirsek kırıkları,omuz kırıkları, sinir yaralanması, kalça kırığı , bacak kırığı, romatizma, kireçlenme, boyunda eğrilik, boyun ağrısı, ortopedik ayakkabı, ortopedik ortez protez, ortopedi,ortopedi travmatoloji, ortopedi doktoru, ortopedi nedir, kırık çeşitleri, kırık çıkıkta ilk yardım, kemik erimesi, kemik ağrısı,çıkık , burkulma , incinme , kemik hastalıkları, ganglion, karpal tünel, sinir sıkışması, tetik parmak, hareket kısıtlılığı, bel ağrısı, boyun ağrısı

sunular videolar elcerrahicom

AmbulanceGIF-ortopedi