Başlık Tıklamalar
A New Technique in Fingertip Defects Including Nail Lost Reverse Dorsal Fascial Flap With Skin Graft Compressed 65
Advantages of using volar vein repair in finger replantations 1609
Ağır hasarlı el yaralanmalarında tedavi sonuçlarının değerlendirmesi 2584
An anomalous course of the radial arteryDissect rather than resect 2124
An easy way of harvesting olecranon bone graft 2329
Artroskopik tamir yapılan triangular fibrokartilaj kompleks periferik (palmer tip1b) yırtıklarında erken dönem değerlendirme sonuçları 1592
Atypical presentation of tuberculous tenosynovitis of the hand 2515
Atypically localized glomus tumors 821
Başparmak distal uç amputasyonlarında replantasyon uygulamalarının uzun dönem sonuçları 2252
Crossover replantation as a salvage procedure following bilateral transhumeral upper limb amputation 2424
Dengesiz intertrokanterik femur kırıklarının proksimal femoral çivi ile tedavisi sonrasında geç dönem radyografik komplikasyonlar ve bunların fonksiyonel sonuçlara etkileri 1524
Distal interfalangeal eklem distal falanks seviyesinde replantasyon sonuçları 3833
El bileği bölgesel anestezisi altında minimal insizyon ile karpal tünel sendromu gevşetme operasyonu sonuçları 2296
El ve el bileği yerleşimli sinovyal tüberküloz olgularında tedavi planı:üç olgu sunumu planı 2005
Etyolojik mekanizmalarının temelinde iş kazasına bağlı el yaralanmalarında alternatif bir sınıflama: İKEYES sınıflaması 2501
Evaluation of patients undergoing removal of glass fragments from hand injuries: A retrospective study. 2279
Flexor Tenosynovitis Due to Tuberculosis in Hand and Wrist 374
Geissler 2. ve 3. derece skafolunat interossöz bağ hasarlanmalarında artroskopik dorsal kapsüloligamentöz onarım sonuçları 3375
Harvesting olecranon bone graft in adults by using bone 424
Heterotopic replantations in mutilating hand injuries 2390
How to prevent the avulsed soft tissues from wrapping around the K-wire 1922
Implementation of locking compression plate together with intramedullary fibular graft in atrophic type humeral nonunions 3942
Intramedullary Venous Drainage System for Distal 756
Isolated intraneural schwannoma of the median nerve 2496
Konservatif tedavi uygulanan plato tibia kırıklarında radyolojik ve fonksiyonel sonuçlar uyumlu mudur? 2748
Olecranon Bone Graft: Revisited 2659
Parmak replantasyonlarında rehabilitasyon uygulamalarımız ve fonksiyonel sonuçlarımız 1934
Parmak ucu ampütasyonlarda replantasyon tekniği 2364
Plate fixation in the treatment of complex forearm open fractures 785
Pott Hastalığı 2473
Rehabilitation after successful finger replantation 752
Results of carpal tunnel decompression operations with minimal incision under regional anesthesia of the wrist 366
Results of open reduction and plate osteosynthesis in comminuted fracture of the olecranon 2454
ReTreatment of nonunion of the distal phalanx with olecranon bonegraft 1995
Sensory outcomes of fingertip replantations without nerve repair 2290
Sinovyal tüberkülozda genel prensipler; tanı ve tedavi yaklaşımları 1504
Surgical treatment of subungual glomus tumors 371
Synovial chondromatosis of the metacarpophalangeal joint of the ring finger 717
Tenar çekiç sendromu 2785
The function and the strength of the thumb is not affected when the extensor pollicis longus tendon is left out of the extensor retinaculum 717
Treatment of bony Mallet finger using threaded Kirschner wire 796
Treatment of nonunions of the distal phalanx with olecranon bone graft 2304
Triangular fibrokartilaj kompleks hasarlanmaları tanı ve tedavisi;ön klinik çalışma 3062
Triangular fibrokartilaj kompleks periferik (Palmer tip 1B) yırtıklarında artroskopik tamir sonuçları 3308
Two-Suture Fish-Mouth End-to-Side Microvascular Anastomosis With Fibrin Glue 2385
Yüzük parmağı metakarpofalangeal ekleminde sinovyal kondromatozis: Olgu sunumu. 2746

El,El bileği, el bileği kırıkları,scafoid kırığı, kienböck hastalığı, geçmeyen el bileği ağrıları, Artroskopi, önkol kırıkları, çocuk kırıkları , yaşlılarda kırık tedavisi , Diz ağrısı ,diz artoskopisi, menüsküs, diz protezi, protez ,kalça protezi, omuz çıkığı, Omuz ağrısı, Omuz artroskopisi, Ayak bileği kırıkları, ayak bileği artroskopisi, halluks valgus, dirsek ağrısı, dirsek kırıkları,omuz kırıkları, sinir yaralanması, kalça kırığı , bacak kırığı, romatizma, kireçlenme, boyunda eğrilik, boyun ağrısı, ortopedik ayakkabı, ortopedik ortez protez, ortopedi,ortopedi travmatoloji, ortopedi doktoru, ortopedi nedir, kırık çeşitleri, kırık çıkıkta ilk yardım, kemik erimesi, kemik ağrısı,çıkık , burkulma , incinme , kemik hastalıkları, ganglion, karpal tünel, sinir sıkışması, tetik parmak, hareket kısıtlılığı, bel ağrısı, boyun ağrısı

sunular videolar elcerrahicom

AmbulanceGIF-ortopedi