Başlık Tıklamalar
Ağır hasarlı el yaralanmalarında tedavi sonuçlarının değerlendirmesi 2133
An anomalous course of the radial arteryDissect rather than resect 1789
An easy way of harvesting olecranon bone graft 2015
Artroskopik tamir yapılan triangular fibrokartilaj kompleks periferik (palmer tip1b) yırtıklarında erken dönem değerlendirme sonuçları 1499
Atypical presentation of tuberculous tenosynovitis of the hand 2065
Atypically localized glomus tumors 606
Başparmak distal uç amputasyonlarında replantasyon uygulamalarının uzun dönem sonuçları 1886
Crossover replantation as a salvage procedure following bilateral transhumeral upper limb amputation 2058
Dengesiz intertrokanterik femur kırıklarının proksimal femoral çivi ile tedavisi sonrasında geç dönem radyografik komplikasyonlar ve bunların fonksiyonel sonuçlara etkileri 1410
Distal interfalangeal eklem distal falanks seviyesinde replantasyon sonuçları 3459
El bileği bölgesel anestezisi altında minimal insizyon ile karpal tünel sendromu gevşetme operasyonu sonuçları 1990
El ve el bileği yerleşimli sinovyal tüberküloz olgularında tedavi planı:üç olgu sunumu planı 1776
Etyolojik mekanizmalarının temelinde iş kazasına bağlı el yaralanmalarında alternatif bir sınıflama: İKEYES sınıflaması 2154
Evaluation of patients undergoing removal of glass fragments from hand injuries: A retrospective study. 1946
Flexor Tenosynovitis Due to Tuberculosis in Hand and Wrist 277
Geissler 2. ve 3. derece skafolunat interossöz bağ hasarlanmalarında artroskopik dorsal kapsüloligamentöz onarım sonuçları 3088
Harvesting olecranon bone graft in adults by using bone 295
Heterotopic replantations in mutilating hand injuries 2019
How to prevent the avulsed soft tissues from wrapping around the K-wire 1682
Implementation of locking compression plate together with intramedullary fibular graft in atrophic type humeral nonunions 3565
Intramedullary Venous Drainage System for Distal 542
Isolated intraneural schwannoma of the median nerve 2133
Konservatif tedavi uygulanan plato tibia kırıklarında radyolojik ve fonksiyonel sonuçlar uyumlu mudur? 2336
Olecranon Bone Graft: Revisited 2188
Parmak replantasyonlarında rehabilitasyon uygulamalarımız ve fonksiyonel sonuçlarımız 1669
Parmak ucu ampütasyonlarda replantasyon tekniği 1987
Plate fixation in the treatment of complex forearm open fractures 547
Pott Hastalığı 2049
Rehabilitation after successful finger replantation 547
Results of carpal tunnel decompression operations with minimal incision under regional anesthesia of the wrist 242
Results of open reduction and plate osteosynthesis in comminuted fracture of the olecranon 2035
ReTreatment of nonunion of the distal phalanx with olecranon bonegraft 1775
Sensory outcomes of fingertip replantations without nerve repair 1923
Sinovyal tüberkülozda genel prensipler; tanı ve tedavi yaklaşımları 1413
Surgical treatment of subungual glomus tumors 288
Synovial chondromatosis of the metacarpophalangeal joint of the ring finger 499
Tenar çekiç sendromu 2291
The function and the strength of the thumb is not affected when the extensor pollicis longus tendon is left out of the extensor retinaculum 495
Treatment of bony Mallet finger using threaded Kirschner wire 575
Treatment of nonunions of the distal phalanx with olecranon bone graft 1977
Triangular fibrokartilaj kompleks hasarlanmaları tanı ve tedavisi;ön klinik çalışma 2593
Triangular fibrokartilaj kompleks periferik (Palmer tip 1B) yırtıklarında artroskopik tamir sonuçları 2999
Two-Suture Fish-Mouth End-to-Side Microvascular Anastomosis With Fibrin Glue 2051
Yüzük parmağı metakarpofalangeal ekleminde sinovyal kondromatozis: Olgu sunumu. 2357

El,El bileği, el bileği kırıkları,scafoid kırığı, kienböck hastalığı, geçmeyen el bileği ağrıları, Artroskopi, önkol kırıkları, çocuk kırıkları , yaşlılarda kırık tedavisi , Diz ağrısı ,diz artoskopisi, menüsküs, diz protezi, protez ,kalça protezi, omuz çıkığı, Omuz ağrısı, Omuz artroskopisi, Ayak bileği kırıkları, ayak bileği artroskopisi, halluks valgus, dirsek ağrısı, dirsek kırıkları,omuz kırıkları, sinir yaralanması, kalça kırığı , bacak kırığı, romatizma, kireçlenme, boyunda eğrilik, boyun ağrısı, ortopedik ayakkabı, ortopedik ortez protez, ortopedi,ortopedi travmatoloji, ortopedi doktoru, ortopedi nedir, kırık çeşitleri, kırık çıkıkta ilk yardım, kemik erimesi, kemik ağrısı,çıkık , burkulma , incinme , kemik hastalıkları, ganglion, karpal tünel, sinir sıkışması, tetik parmak, hareket kısıtlılığı, bel ağrısı, boyun ağrısı,

sunular
videolar