Başlık Tıklamalar
Ağır hasarlı el yaralanmalarında tedavi sonuçlarının değerlendirmesi 1907
An anomalous course of the radial arteryDissect rather than resect 1560
An easy way of harvesting olecranon bone graft 1755
Artroskopik tamir yapılan triangular fibrokartilaj kompleks periferik (palmer tip1b) yırtıklarında erken dönem değerlendirme sonuçları 1426
Atypical presentation of tuberculous tenosynovitis of the hand 1687
Atypically localized glomus tumors 462
Başparmak distal uç amputasyonlarında replantasyon uygulamalarının uzun dönem sonuçları 1603
Crossover replantation as a salvage procedure following bilateral transhumeral upper limb amputation 1751
Dengesiz intertrokanterik femur kırıklarının proksimal femoral çivi ile tedavisi sonrasında geç dönem radyografik komplikasyonlar ve bunların fonksiyonel sonuçlara etkileri 1340
Distal interfalangeal eklem distal falanks seviyesinde replantasyon sonuçları 3188
El bileği bölgesel anestezisi altında minimal insizyon ile karpal tünel sendromu gevşetme operasyonu sonuçları 1746
El ve el bileği yerleşimli sinovyal tüberküloz olgularında tedavi planı:üç olgu sunumu planı 1629
Etyolojik mekanizmalarının temelinde iş kazasına bağlı el yaralanmalarında alternatif bir sınıflama: İKEYES sınıflaması 1900
Evaluation of patients undergoing removal of glass fragments from hand injuries: A retrospective study. 1574
Flexor Tenosynovitis Due to Tuberculosis in Hand and Wrist 201
Geissler 2. ve 3. derece skafolunat interossöz bağ hasarlanmalarında artroskopik dorsal kapsüloligamentöz onarım sonuçları 2874
Harvesting olecranon bone graft in adults by using bone 201
Heterotopic replantations in mutilating hand injuries 1737
How to prevent the avulsed soft tissues from wrapping around the K-wire 1517
Implementation of locking compression plate together with intramedullary fibular graft in atrophic type humeral nonunions 3320
Intramedullary Venous Drainage System for Distal 389
Isolated intraneural schwannoma of the median nerve 1846
Konservatif tedavi uygulanan plato tibia kırıklarında radyolojik ve fonksiyonel sonuçlar uyumlu mudur? 2016
Olecranon Bone Graft: Revisited 1887
Parmak replantasyonlarında rehabilitasyon uygulamalarımız ve fonksiyonel sonuçlarımız 1577
Parmak ucu ampütasyonlarda replantasyon tekniği 1710
Plate fixation in the treatment of complex forearm open fractures 431
Pott Hastalığı 1807
Rehabilitation after successful finger replantation 357
Results of carpal tunnel decompression operations with minimal incision under regional anesthesia of the wrist 179
Results of open reduction and plate osteosynthesis in comminuted fracture of the olecranon 1702
ReTreatment of nonunion of the distal phalanx with olecranon bonegraft 1597
Sensory outcomes of fingertip replantations without nerve repair 1656
Sinovyal tüberkülozda genel prensipler; tanı ve tedavi yaklaşımları 1348
Surgical treatment of subungual glomus tumors 217
Synovial chondromatosis of the metacarpophalangeal joint of the ring finger 362
Tenar çekiç sendromu 1918
The function and the strength of the thumb is not affected when the extensor pollicis longus tendon is left out of the extensor retinaculum 394
Treatment of bony Mallet finger using threaded Kirschner wire 410
Treatment of nonunions of the distal phalanx with olecranon bone graft 1728
Triangular fibrokartilaj kompleks hasarlanmaları tanı ve tedavisi;ön klinik çalışma 2282
Triangular fibrokartilaj kompleks periferik (Palmer tip 1B) yırtıklarında artroskopik tamir sonuçları 2768
Two-Suture Fish-Mouth End-to-Side Microvascular Anastomosis With Fibrin Glue 1814
Yüzük parmağı metakarpofalangeal ekleminde sinovyal kondromatozis: Olgu sunumu. 2033

El,El bileği, el bileği kırıkları,scafoid kırığı, kienböck hastalığı, geçmeyen el bileği ağrıları, Artroskopi, önkol kırıkları, çocuk kırıkları , yaşlılarda kırık tedavisi , Diz ağrısı ,diz artoskopisi, menüsküs, diz protezi, protez ,kalça protezi, omuz çıkığı, Omuz ağrısı, Omuz artroskopisi, Ayak bileği kırıkları, ayak bileği artroskopisi, halluks valgus, dirsek ağrısı, dirsek kırıkları,omuz kırıkları, sinir yaralanması, kalça kırığı , bacak kırığı, romatizma, kireçlenme, boyunda eğrilik, boyun ağrısı, ortopedik ayakkabı, ortopedik ortez protez, ortopedi,ortopedi travmatoloji, ortopedi doktoru, ortopedi nedir, kırık çeşitleri, kırık çıkıkta ilk yardım, kemik erimesi, kemik ağrısı,çıkık , burkulma , incinme , kemik hastalıkları, ganglion, karpal tünel, sinir sıkışması, tetik parmak, hareket kısıtlılığı, bel ağrısı, boyun ağrısı,

sunular
videolar